Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Simulátor dopravních infrastruktur a situací
Švaňa, Petr ; Trchalík, Roman (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvořit simulační systém s využitím konfigurací dopravních řadičů sX od společnosti Siemens. Systém se skládá ze dvou aplikací. První aplikace využívá existující platformu SUMO jako zdroj simulačních dat a slouží jako server. Doplňuje ji webová aplikace sloužící jako editor simulačních situací a zároveň vizualizuje data ze simulační aplikace. Úvod do problematiky dopravních řadičů a dynamického řízení dopravy je rozebrán v první kapitole. Následuje popis návrhu a implementace simulační aplikace s důrazem na komunikační rozhraní. V dalších částech text rozebírá návrh a implementaci webové aplikace. V poslední části je probráno ucelené testování celého systému.
Simulace dopravy za využití dopravních řadičů
Dressler, David ; Trchalík, Roman (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je implementovat návrh rozšíření stávajícího simulačního systému pro návrh křižovatek. Požadované rozšíření umožní využití logiky řízení dopravních řadičů sX společnosti Siemens, s.r.o. První část práce se věnuje problematice řízení křižovatek, konfiguracím dopravních řadičů a principům dynamického řízení křižovatek. Další kapitola je věnována popisu implementace stávajícího simulačního systému. Následující kapitola je věnována způsobu využití dopravních řadičů sX a také samotnému návrhu rozšíření stávajícího simulačního systému tak, aby mohl využívat logiku řízení těchto dopravních řadičů. Poté následuje kapitola popisující implementaci tohoto rozšíření. Poslední kapitola je věnována testování celého systému z hlediska funkčnosti a výkonu. Závěrem jsou také nastíněny další možnosti pro vývoj rozšířené aplikace.
Simulace dopravy za využití dopravních řadičů
Dressler, David ; Trchalík, Roman (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je implementovat návrh rozšíření stávajícího simulačního systému pro návrh křižovatek. Požadované rozšíření umožní využití logiky řízení dopravních řadičů sX společnosti Siemens, s.r.o. První část práce se věnuje problematice řízení křižovatek, konfiguracím dopravních řadičů a principům dynamického řízení křižovatek. Další kapitola je věnována popisu implementace stávajícího simulačního systému. Následující kapitola je věnována způsobu využití dopravních řadičů sX a také samotnému návrhu rozšíření stávajícího simulačního systému tak, aby mohl využívat logiku řízení těchto dopravních řadičů. Poté následuje kapitola popisující implementaci tohoto rozšíření. Poslední kapitola je věnována testování celého systému z hlediska funkčnosti a výkonu. Závěrem jsou také nastíněny další možnosti pro vývoj rozšířené aplikace.
Simulátor dopravních infrastruktur a situací
Švaňa, Petr ; Trchalík, Roman (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvořit simulační systém s využitím konfigurací dopravních řadičů sX od společnosti Siemens. Systém se skládá ze dvou aplikací. První aplikace využívá existující platformu SUMO jako zdroj simulačních dat a slouží jako server. Doplňuje ji webová aplikace sloužící jako editor simulačních situací a zároveň vizualizuje data ze simulační aplikace. Úvod do problematiky dopravních řadičů a dynamického řízení dopravy je rozebrán v první kapitole. Následuje popis návrhu a implementace simulační aplikace s důrazem na komunikační rozhraní. V dalších částech text rozebírá návrh a implementaci webové aplikace. V poslední části je probráno ucelené testování celého systému.
Řízení skupiny křižovatek v oblasti OC Zličín - studie
Tichý, T. ; Musílek, P. ; Zobaník, P. ; Šeps, L. ; Vaněk, D. ; Přikryl, Jan ; Pecherková, Pavla
Cílem této studie je navrhnout a umístit nový způsob řízení pro pět křižovatek v rámci OC Zličín na ulici Řevnické. Tyto křižovatky budou výhledově připojeny do oblastní dopravní řídicí ústředny (ODŘÚ Nové Butovice) umístěné ve stanici metra trasy B Nové Butovice. Křižovatky jsou propojeny koordinačním kabelem pro zajištění vzájemné koordinace. Implementace je navržena ve dvou, resp. třech etapách pro možnost prokázání funkčnosti a odladění systému řízení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.